CRM

CRM systémy a procesy

Pro maximální využití získaných informací a kontaktů z marketingových projektů a rešerší doporučujeme využívat řízené a profesionálně nastavené procesy Řízení vztahů se zákazníky (Costumer relationship management – CRM). Základem úspěchu je dopředu stanovit jednotlivé kroky, strategie přístupu k zákazníkům, kontrolní procesy a další náležitosti. Druhým krokem je poté jejich implementace a důsledné dodržování.

Efektivní řízení vztahů se zákazníky je proces zahrnující kromě samotného vývoje a implementace SW, také informování, proškolením všech uživatelů a včetně managementu a jejich “získání” pro aktivní a efektivní využití.

Zajistíme pro Vás

  • analýzustávajícího Řízení vztahů se zákazníky ve vaší společnosti
  • komplexní návrh přístupu k CRM (procesy, možnost využití stávajících systémů, role jednotlivých uživatelů / zaměstnanců, atd…)
  • implementacihotového CRM SW nebo
  • vývoj CRM SW na míru
  • podporu, manuály, školení uživatelů
  • pravidelné analýzy efektivity
  • dlouhodobé sledování a optimalizace

Jaké zvolit řešení?

  • Vývoj SW na míru vs. hotové (krabicové) řešení
  • On-line vs. off-line
  • Využití stávajících SW nástrojů